Таблетки для похудения эффективные. Эффективные зеленые таблетки для похудения. Таблетки для похудения отзывы цена. Сердечная недостаточность симптомы. Бывает ли острое сердечное недостаточность. Острая сердечная недостаточность причины. Народное лечение гипертонии. Лучшие методы лечения гипертонии. Артериальная гипертония лечение. Методы лечения алкогольной зависимости. Лечение алкогольной зависимости в домашних условиях. Быстрое лечение алкогольной зависимости отзывы. Мужское бесплодие причины. Важные бесплодие причины лечение. Психологические причины бесплодия. Ринопластика до и после. Сколько стоит ринопластика в россии. Рнопластика кончика носа. Сделать пластическую операцию. Где сделать пластическая операция лица. Сколько стоит пластическая операция. Лечение артериальной гипертензии. Артериальная гипертензия рекомендации от доктора. Артериальная гипертензия степени риска.
Басты бет
Біз туралы
Ректор
Университеттің миссиясы және көрсетілімі
Стратегиялық даму жоспары
Сапа менеджмент жүйесі
Университет тарихы
Жалпы грант
Қабылдау
Бакалавриат
Магистратура
Колледж
Қашықтықтан оқыту
Кадрларды даярлау және қайта даярлау орталығы
Қос дипломды білім беру
Лицензия
Аккредиттеу
Оқу үрдісі
Технология Факультеті
Деканат
Жеңіл өнеркәсіп технологиясы және дизайн
"Химия, химиялық технология мен экология" кафедрасы
"Технология және стандартизация" кафедрасы
Экономика факультеті
Деканат
"Қазақстан тарихы және әлеуметтік-гуманитарлық пәндер" кафедрасы
"Ақпараттық технологиялар" кафедрасы
"Менеджмент және туризм" кафедрасы
"Экономика, есеп және аудит" кафедрасы
Тестілеу бөлімі
Академиялық күнтізбе
Жұмысқа орналастыру туралы ақпарат
Анықтамалық нұсқау
Абырой кодексі
Путеводитель
Сабақ кестесі
Халықаралық бөлім
Қосдипломды білім беру
Қосдипломды білім беру
Қазақстан-Швейцария
Москва институты
ААЖ ҚазТБУ
Platonus
Moodle
Жастар ісі жөніндегі Комитет
Негізгі міндеттері
Комитеттің құрылымы
Студенттік өмір
Галерея
Байланыс

Тестілеу және қашықтықтан білім беру бөлімі

 

         Тестілеу және қашықтықтан оқыту  бөлімінің басшысы  - Қожагелдиев    Бегман Қадырұлыдоцент, техника  ғылымдарының кандидаты,  Халықаралық  ақпараттандыру академиясының корреспондент-мүшесі.  

 

   Қашықтықтан оқыту – қазіргі кездегі ең танымал бағыттардың бірі. Оның  негізінде   ғаламтор мен мультимедиялық технологияларды көздейтін оқыту жүйесі  жатады.

 Бакалавриат бағытында студенттерді оқыту мақсатымен оқу үрдісін оқу және  әдістемелік жағынан қамтамасыз ету үшін қашықтықтан оқытуға көмектесетін  технологияларды университеттің ақпараттық технологиялар бөліміне  жатады. 

 Университетте қашықтықтан оқыту технологиялар желісі негізінде жүзеге асады, сонымен қатар, Moodle (ЭОС Moodle) электрондық оқыту ортасыны негізінде. Барлық білім беру қорлары Moodleпорталында орналасқан.

 

 

Байланыс:

Қазақ технология және бизнес университеті

Астана қ., Есіл ауд. Е250 к-сі, 37А үй 2/309 каб.

 


Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

Қазақ технология және бизнес университеті

ҚазТБУ Ғылыми кеңесінде

Бекітілген

                                                                                 «___» __________ 2015 ж.

                                                                                 Хаттама№ _____________

 

 

 

Қашықтықтан білім беру бойынша

 оқытуды ұйымдастыру туралы

 Ереже

 

 

 

 

 

Астана, 2015 ж.


Нормативтік ережелер

Қазақ технология және бизнес университетінің қашықтықтан білім беру технологияларын қолдана отырып, оқу процесін ұйымдастыру бойынша әдістемелік нұсқаулар мынадай нормативтік құқықтық актілер негізінде құрастырылады:

Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысымен «Білім беру тиісті деңгейлерінің мемлекеттік білім беру стандарттарын бекіту туралы» тамыз 2012 № 1080 23 жылғы

17 мамыр , 2013 жылғы Қазақстан Республикасы Үкіметінің  «Білім беру ұйымдары қызметінің үлгілік қағидаларын бекіту туралы» № 499 Қаулысы

20 наурыз , 2015 жылғы Қазақстан Республикасы Үкіметінің « қашықтан білім беру технологиялары бойынша оқу процесін ұйымдастыру ережесі» № 137 Қаулысы

«Жоғары оқу орындарында білім алушылардың аралық және қорытынды бағалау бақылау өткізудіңтиптік ережелері », 18 наурыз , 2008 жылғы Қазақстан Республикасы Білім және Республикасы Білім және ғылым министрінің №125   бұйрығы

20 қаңтар жылғы Білім және Қазақстан Республикасы ғылым министрінің бұйрығымен «Білім беру ұйымы типтері бойынша студенттердің ауыстыру және қалпына келтіру ережесі » , 2015 № 19

20 сәуір 2011 жылғы Білім және Қазақстан Республикасы ғылым министрінің бұйрығымен «Кредиттік технология бойынша оқу үрдісін ұйымдастыру ережесі » № 152 ( 02.06.2014 бастап Білім және ғылым министрінің бұйрығымен жаңа редакцияда түзетулерімен, №198)

19 қаңтар 2012 жылғы Қазақстан Республикасы Үкіметінің Қаулысы «жоғары білім берудің кәсіптік оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарына оқуға қабылдаудың үлгі ережесі (2012 896 жылғы 30 маусымдағы № өзгерту енгізілді ) № 111

4 желтоқсандағы 2014 жылғы Қазақстан Республикасы Үкіметінің «Білім беру ұйымдарында білім алушыларға академиялық демалыс беру ережелері» №506 Қаулысы

Қысқартулар

ҚОТқашықтықтан оқыту технологиялары

ҚазТБУ– Қазақ технология және бизнес университеті

ББМЖМС – білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты

ҚОЖ - қашықтықтан оқытудың жүйесі

ЭУМК - Электрондық оқу-әдістемелік кешен 

ТОЖ – Типтік оқу жоспарлары

СӨЖ – студенттің өздік жұмысы


Глоссарий

Студенттер мен оқытушыларды нақты уақыт сөйлесе алмайтын кезде асинхронды өзара іс-қимыл орын алады.Бұл жағдайда, қашықтықтан оқыту технологиялары байланыс тарату тізімдерін немесе телеконференцияны пайдалана отырып, электрондық пошта арқылы, әдетте сырттай байланысады.

Видеоконференция:Видео жабдықтарды пайдалана отырып бір-бірінен қашықтағы Конференция қатысушылары.

Виртуалдықзертханалықбаза:(Мультимедиа технологиясын, ГАЖ технологиясын, модельдеу арқылы) практикалық виртуалды зертханалық практикумды өткізуге мүмкіндік беретін аппараттық және бағдарламалық қамтамасыздандыру.

ҚОТ ұйымдастыратын оқу процесіне қатысушылар үшін әкімшілік және академиялық ақпаратты қамтиды және олардың арасындағы екі жақты қарым-қатынас қамтамасыз ететін интернет-ресурс - қашықтықтан білім беру технологиясын іске асыратын білім беру ұйымының веб-сайты.

Геоақпараттықтехнологиялары: Айтарлықтай ең алдымен кеңістіктік талдау әдістерін пайдалана отырып, интеграция және деректерді біріздендіру жоғары деңгейде автоматтандырылған басқарудың барлық міндеттерді шешетін геоақпараттық жүйелерді (бұдан әрі ГАЖ), құру үшін технологиялар.

Қашықтықтан оқыту технологиялары- оқытудың технологиялары жанама ( қашықтықта) ақпарат және телекоммуникация пайдалана отырып жүзеге асырылатын, немесе толық студент пен оқытушының арасындағы өзара іс-қимылды жүзеге асырады.

Ақпараттық-телекоммуникациялық  орталығы– аумақтық ТВ технологиясын жүзеге асыру үшін арналған білім беру ұйымының құрылымдық бөлiмшесі.

Интерактивтімультимедиа оқуресурсы:Басқару жөніндегі навигациялық жүйесімен қамтамасыз етілген мультимедиялық бағдарламалармен гипермәтін құрылымын түрінде ұсынылған оқу материалы.

Ақпараттық қауіпсіздік:Ақпараттың құпиялылығын, тұтастығын дайындығын сияқты үш негізгі қасиеттерін сақтау мақсатында өкілеттіктері мен ақпаратқа қол жеткізу функционалдық ажыратуды қарастыратын жүйелі функциясы.

Ақпараттық- білім беру порталы:ҚОТ бойынша оқу процесін ұйымдастыруға мүмкіндік беретін әкімшілік және академиялық оқытуды және әдістемелік ақпараттарды қамтитын өзара байланысты ақпараттық ресурстар мен Интернет қызметтерінің жүйесі ұйымдастырылған жиынтығы.

Ақпараттық ресурстар:Ресми идеялар мен білім, деректер , әдістері мен оларды жинау тәсілдері, сақтау, алмасу көздері және ақпарат құралдарының түрлері.

Кейс: Өзіндік жұмысы үшін студентке берілетінтүрліоқу материалдарының жиынтығы(баспадан шыққан, аудио, видео, электронды материалдар).

Кейс технологиясы:Оқу-әдістемелік материалдарды кешендеп қою негізінде құрылған технология, электрондық және басқа да бұқаралық ақпарат құралдары және тәуелсіз зерттеу үшін оларды студенттерге өздік жұмыс жасау үшін жіберу.

Контент:Ақпараттық мазмұны - мәтін , графика , мультимедиа және басқа да маңызды ақпарат мазмұны;

Мультимедиа(англ. multimedia  лат. multum - много жәнеmedia, medium - құралдар): Пайдаланушылар гетерогенді деректер (графика, мәтін, дыбыс, бейне) бар интерактивті жұмыс істеуге мүмкіндік беретін аппараттық және бағдарламалық құралдар кешені.

Желіліктехнология:Интернетті пайдалану арқылы оқу-әдістемелік материалдарды, оқытушымен және бір-бірімен зерттеу интерактивті нысандарын , сондай-ақ оқу процесін басқару ұсыну технологиясы.

ТВ-технология:жер үсті, кабельдік және спутниктік теледидар жүйелерін пайдалануға негізделген технологиялар.

Телеконференция:Ақпараттық және телекоммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, қашықтан қатысушылармен ұйымдастырған конференция.

Тьютор:Оқытушы Консультант ҚОТ бойынша студенттердің өзіндік жұмысын басқарып,  жеке оқу жоспарын орындауын бақылайды.

Тьютор сыныптары:Білім беру мекемелерінде орналасқан  компьютерлер, бейне мониторлар, өзге де ақпараттық және коммуникациялық құралдарымен және ҚOT жүзеге асыру үшін арналған сыныптар.

Форум:пайдаланушы « Сұрақ-жауап» интернет арқылы өз саласына тиесілі , білім беру үрдісіне қатысушылардың қарым-қатынас мүмкіндік беретін СДО элементі , ( асинхронды ,  ыңғайлы уақытта ).

Чат:пайдаланушы Интернет арқылы нақты уақытта, оның саласына тиесілі, білім беру үрдісіне қатысушылармен қарым-қатынас жасауға мүмкіндік беретін СДО элементі, (синхронды  бір уақытта).

Электрондық    оқу-әдістемелік  кешен  –  пәнді игеруге арналған материалдар кешені. 

 

1. Жалпы ережелер

 

1. Қашықтықтан оқыту технологиялары бойынша оқу процесін Осы Ереже  «Қашықтан білім беру технологиялары бойынша оқу процесін ұйымдастыру ережелерін бекіту туралы» және ҚОТ бойынша оқу үдерісін ұйымдастыру мен жүзеге асыру тәртібін айқындайды, 19  қаңтардағы 2012 жылғы  Қазақстан Республикасы Үкіметінің№112 Ережесімен  сәйкес әзірленді.

2. ҚOT жоғары беретін білім беру ұйымдарында және білім беру саласындағы уәкілетті органмен келісім бойынша, меншiк нысанына қарамастан ведомстволық бағыныстылығына білім беру қызметін жүргізуге лицензиясы бар ұйымдарда жүзеге асырылады.  

3. Қашықтықтан оқыту технологияларын субьектілері студенттер мен профессорлық-оқытушылық құрамы болып табылады .

4. Қашықтықтан оқыту технологияларын іске асыру мынадай түрлер бойынша жүзеге асырылады: ТВ технологиясы, желілік технология мен кейс технологиясы.

2. ҚОТ бойынша оқу үрдісін ұйымдастыру

2.1 Мақсаттары мен міндеттері

Мақсаты: ҚaзТБУ ақпараттық және телекоммуникациялық технологияларды пайдалану негізінде қашықтан оқыту технологиялары бойынша оқу үдерісін ұйымдастыру.

2.2 Мәндеттер мен функциялар:

ҚОТ қолдану арқылы білім беру процесінің негізгі мақсаттары болып табылады:

 білім беру саласында ақпараттық технологияларды енгізу;

 жеке нұсқаулық;

 тиімділігін (сапасын) білім жетілдіру;

 білімнің дәстүрлі нысандарына қолы жетпейтін адамдарға білім беру қызметтерін көрсету.

Оқу орындарында ҚОТ ұйымдастыру және дұрыс жұмыс істеуі үшін мынадай функцияларды болуы керек:

Оқу курстарын қолдау;

Білім алушыға оқу материалдарын жеткізу;

Кеңес;

Білім алушымен байланыс орнату;

Білім алушылардың білімін бақылау.

2.3 Қашықтықтан оқыту технологияларын қолдану саласы

1. Қашықтықтан оқыту технологиялары жоғары білім , жоғары оқу орнынан кейінгі және қосымша білім беру саласында қолданылады.

2. Оқу жоспарының пәндерін қамту ішінара немесе толық болуы мүмкін.

3. «Дизайн» және «Биотехнология» мамандықтары бойынша ҚОТ қолданбайды.

2.4 Пайдалану шарттары

Қашықтықтан оқыту технологиялары бойынша оқу процесін алғышарты білім беру ұйымында мынадай талаптар бол керек:

Студенттер үшін оқу -әдістемелік, ұйымдастырушылық және әкімшілік ақпараты білім интернет-порталы;

телекоммуникация желісіне (Интернет, спутник) рұқсаты бар жабдықтар;

әртүрлі терминалдар: мультимедиялық сыныптар, электрондық оқу залы;

оқу контенті (жеке немесе алынған) CD, DVD дисктерге түсірілген;

(жеке немесе алынған) желілік оқу мультимедиялық контент;

арнайы дайындықтан өткен оқытушылық, оқу-қосымша және техникалық персонал;

өздік контентті жасау үшін құрылған мультимедиа зертханалары;

тесттен өтетін желілік кешендер;

(Learning Management System – LMS) сияқты оқытуды бақылайтын желілік жүйелері;

оқу контентті басқаратын жүйе.

 

2.5 ҚОТ қолдануымен оқу үрдісін ұйымдастыруға қойылатын талаптар

ҚОТ бойынша оқу үрдісін ұйымдастыру барысында мынадай қағидаларды ұстану қажет:  

білім беру және дамыту функцияларының бірлігі;

ұжымдық немесе жеке нысандарын оқытуда пайдалану;

оқытудағы жүйелілік пен бірізділік;

білім беру ресірстарыны қолжетімдігі;

білім алушының даму мен шығармашылық тұлғасын жаңартуға қолайлы жағдай жасау;

жаңа ақпараттық технологияларды қолдану қажеттілігі, қауіпсіздік пен құпия материалдарды сақтау үшін қолданатын бірқатар іс- шараларды қамтитын салаларды қарастыру және т.б. 

Оқу үрдісіні негізі ретінде бакалавриатты оқу жұмыс жоспарлары болып табылады, олар МЖМББС талаптарына сәйкес әзірленеді және ҚазТБУ Ғылыми кеңесінде бекітіледі.

ҚОТ оқу орындарында ұйымдастыру үшін және оның  дұрыс жұмыс істеуі үшін мынадай талаптарды қанағаттандыру қажет:

1) білім беру қорларын жаңарту мен құру мақсатында профессорлық-оқытушылық құрамына жағдай жасау қажет;

2) білім алушыларға оқу материалдарын ақпараттық технологияларды қолданып, немесе қағаз бетінде жеткізу қажеттілігі;

3) "on-line" тәртібінде кеңестерді ұйымдастырып, өткізу;

4) "off-line" тәртібінде білім алушымен желі орнату;

5)  "off-line" тәртібінде білім алушының жетістіктерін бақылау;

6) аутентификация жүйесі арқылы білім алушының жеке өзін анықтау.

ҚОТ білім алушының мынадай категорияларына қолданады:

техникалық және кәсіптік, орта білімінен кейінгі, жоғары және жоғары оқу орыннан кейінгі оқытудың барлық түрлеріне;

бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі және жоғары білім негізінде қысқартылған білім бағдарламасы бойынша;

білім берудің барлық деңгейлерінде, бала кезінен мүгедек, мүгедек балаларға, соның ішінде бала шағынан мүгедек болған, мүгедек топтар I және II, адамдар болып табылатын;

«Болашақ» стипендиясының қоспағанда, бакалавриат және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру студенттердің алмасу бағдарламаларына шет мемлекетке кеткендерге;

сырттай оқу түрі, жоғары білім деңгейінде әскери қызметке шақырылғандарға;  

жоғары білім деңгейінде ұзақ мерзімді шетелдік іссапарда (4 ай астам) болғандарға;

тиісті техникалық шарттары бар мекеменің  ( ең аз қауіпсіздік орындарында ) колонияда жазасын өтеп жатқан сотталғандарға.

ҚОТ шетелдік ЖОО - серіктестермен бірлескен білім беру бағдарламаларын жоғары оқу орындарымен іске асыруда қолданылады.

Қашықтықтан оқыту технологиялары бойынша жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру бағдарламаларын студенттері тек білім беру компоненттерін немесе оқу пәндері бойынша кредит санын игереді.

 

2.6  Университеттегі оқу үрдісі

ҚОТ бойынша оқытуға алу МЖМББС талаптарына сәйкес ҚазТБУ Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі бекіткен жоғары оқу орындарына түсу үлгі қағидалары негізінде жүзеге асырылады қашықтан оқыту технологияларын пайдалана отырып, білім алушыларды оқытуға қабылдайды.

ҚОТ арқылы білім алушылар білім беретін мекеме басшысына өтініш жазады, сонда ҚОТ пайдалану мүмкіндігіне иелену үшін қажетті құжаттарды тапсырады.

Өтініштің негізінде ҚОТ бойынша білім алушыға ұйым басшысыны бұйрығы шығады. 

Бұйрыққа мынадай құжаттар тіркеледі:

1) білім алушының өтініші;

2) білім алушыны жеке оқу жоспарлары;

3) әрбір білім алушының оқуын қадағалайтын жеке кестесі.

Білім беру ұйымдарында оқу жылы Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі белгілеген шарттарына сәйкес басталады және университетінің өзі белгілеп берген академиялық кезеңдерден тұрады.

Оқу жылыны басы бекітілген оқу үрдісіні академиялқ күнтізбесіне сәйкес анықталады. Оқу жылы екі семестрден тұрады, ұзақтығы он бес апта. 

Оқуға түскен студенттерге кіріспе сабақтарын жүргізіп, СДО мүмкіндіктері мен принциптерін анықтап түсіндіреді, СДО пайдалануға арналған нұсқаулық беріледі. Әр студент ақпараттық-білім беретін базаға қол жеткізеді.  

Тьюторлар ретінде ҚОТ бойынша 72 сағат біліктілігін көтерген оқытушылар шақырылады.

ҚОТ қолданысымен оқу үрдісі қашықтық және жеке форматтарды қамтиды:

білім беруді жеке форматы – бұл дәрісханалық оқу сабақтары, әр семестрді бірінші екі аптасында жүргізіледі.

Қашықтық формат – бұл өздік жұмысы (практикалық, зертханалық, СӨЖ, курстық және т.б. жұмыстарды) білім беру порталында off-line және on-line тәртібінде орындау. Оқытушы-тәлімгердің басшылығымен студенттің өзіндік жұмысы интерактивті (чат арқылы, форумдар, онлайн сабақтарды) барлық оқу материалдары пәні бойынша кеңестер мен тыңдаушылар теориялық материалды өздік зерттеу кіреді.

Оқу қызметінің барлық түрлері мынау арқылы жүзеге асады:

Дәрісханадағы немесе электрондық байланыс құралдарын пайдалана отырып оқытушының (тьютор) студентпен педагогикалық қатынасс жасау;

Оқу құралдарымен студентті өзіндік жұмысы.

"on-line" және "off-line" тәртіптегі қашықтан оқу ҚОТ негізінде болады.

«Он-лайн» режимінде оқу сабақтары (телефон арқылы сөйлесіп, бейнеконференциялар, чат) нақты уақытта оқу процесін жүзеге асырады.

«Офф-лайн» режимінде оқу сабақтары оқытушылар мен студенттер асинхронды байланыса болып, оқу өзара іс-қимыл үдерісін тартып (электрондық пошта, оқытушының нұсқауы бойынша студенттің аралық бақылауға дайындалуы).

Сабақтарды өткізуге қойылатын талаптар:

1)  сабақты бекітілген кесте бойынша өткізу;

2)  ПОҚ сабақтарын бақылау үшін арнайы жорнал ашу;

3) емтихан сессиясының нәтижелері бойынша оқытушы оқу жүктемесін орындағаны туралы арнайы есепті ақпараттық технологиялар бөліміне тапсыруға міндетті.

ҚOT пайдалана білім беру оқу жоспарының барлық пәндері бойынша электрондық оқу-әдістемелік кешенмен қамтамасыз еткен жағдайда ғана ұйымдастырылады.

Типтік оқу жоспарларымен сәйкес ҚОТ білім алушысы кәсіби оқу бағдарламалардың мазмұн толықтай геру қажет. 

Қашықтықтан оқыту технологиялары бойынша оқитын студенттер (студенттердің өтініші бойынша) жағдайларда қайта тапсыру мүмкіндігі жасалуы мүмкін:

1) жоғары оқу орнының білімін алу үшін ЖББП цикліне жататын пәндерді игеріп алу (жоғары білімі бар студенттер үшін);

2) «Дене шынықтыру» пәнін.

Ақпараттық-телекоммуникативті құралдар арқылы университет білім алушыларды ғылыми және әдістемелік өмекпен қамтамасыз етеді.

ҚОТ қолдануымен білім беретін оқу бағдарламаларды жүзеге асыру үшін кеестер әртүрлі формаларда берілуі мүмкін: 

(білі алушының ынтасын ескере отыра) жее күндізгі;

(онлайн кеңестер, телефон арқылы, бақылау жұмыстары мен кеестер үшін пікір алу) қашықтықтан тыс жұмыстары;  

(чат арқылы, телеконференция өткізу арқылы) қашықтықтан тыс топтық жұмыстарды жүргізу.

Қашықтықтан тыс жне бетпе бет жүргізетін оқытуды сағат көлеміне 80% – қашықтан тыс формат, 20% - бетпе бет формат жатады. 

Аралық бақылауды тапсыру мен емтихан сессиясын тапсыру ақпараттық жүйе арқылы жүргізіледі.

Аралық бақылауды жүргізу:

ақпараттық және телекоммуникациялық құралдарды пайдалану арқылы және білім алушы мен оқытушының кездесуі арқылы өткізіледі;

автоматтандырылған тестік кешендер арқылы;

жеке жазбаша жұмыстарды тексеру арқылы.

 

2.6  ПОӘК материалдарын рәсімдеуге және мазмұнына қойылған талаптар

ПОӘК пәннің оқу бағдарламасына сәйкес келуі қажет:

Білім алушыны өзіндік жұмысын ұйымдастыру;

ҚТО жүзеге асыру үшін арнайы жасалған оқу материалдарын дайындау;

ҚТО әдістемелік нұсқаулықтары.

ПОӘК міндетті құрылымы:

Жұмыс бағдарламасы немесе Силлабус;

Дәрістер кешені;

Семинар мен практикалық сабақтарына арналған әдістемелік нұсқаулығы;

Зертханалық жұмыстарға арналған әдістемелік нұсқаулығы;

Студенттің өздік жұмысына арналған тапсырмалар,

әдебиеттер тізімі;

курстық жұмысына немесе жобасына арналған материалдар;

бақылау жұмысына арналған материалдар;

аралық бақылаудың тестлері;

межелік бақылаудың тестлері;

көмекші құралдар.

ПОӘК ЖОБ көздеген барлық материалдарды қамтыған кезде толыққанды болып саналады.

Интернет русурстарына қойылған барлық материалдар сапалы болуы қажет. 

Тел: 27-92-30 

Факс: 40-44-12

E-mail:  Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.